Forum

Page 1 of 20
Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.06 seconds.
Search: Posts Made By: SpaceMonkey
Forum: The Main Room 20-Dec-15, 10:02pm
Replies: 640
Views: 74,911
Posted By SpaceMonkey
8 posts at the end of opening weekend. RIP ITM,...

8 posts at the end of opening weekend. RIP ITM, was nice knowing you.
Forum: Sport and Fitness 13-Dec-15, 02:26pm
Replies: 1,591
Views: 32,811
Posted By SpaceMonkey
Lolwut? Thats not gonna happen dude, why would...

Lolwut? Thats not gonna happen dude, why would the Roosters simply give us an extra home game? Its not like you're even going to get a much bigger crowd at Mt Smart so that would be completely...
Forum: The Main Room 08-Dec-15, 08:48pm
Replies: 134
Views: 11,443
Posted By SpaceMonkey
Holy shit, called it on Hanzee's body count, that...

Holy shit, called it on Hanzee's body count, that was total carnage!

Also Peggy gets the best line again:

"It's just a flying saucer Ed, let's go!" :lol:
Forum: The Main Room 05-Dec-15, 03:43pm
Replies: 134
Views: 11,443
Posted By SpaceMonkey
Oh hell yes. Kirsten Dunst definitely had her...

Oh hell yes. Kirsten Dunst definitely had her moment there and she nailed it.

Loved Hanzee's turn in this episode too, gonna be interesting to see what becomes of him now, he's pretty much a wild...
Forum: The Main Room 25-Nov-15, 07:46pm
Replies: 180
Views: 181
Posted By SpaceMonkey
https://www.facebook.com/groups/218476858296040/ ...

https://www.facebook.com/groups/218476858296040/

Click the link, send a join request and identify yourself by ITM username if you feel like it.
Forum: The Main Room 25-Nov-15, 12:48pm
Replies: 180
Views: 181
Posted By SpaceMonkey
"Most have signed up for reddit"? I'd say a far...

"Most have signed up for reddit"? I'd say a far lower % than use FB, personally I avoid reddit as o don't need another time waster.
Forum: The Main Room 25-Nov-15, 11:29am
Replies: 180
Views: 181
Posted By SpaceMonkey
That's kinda my thoughts, it at least provides s...

That's kinda my thoughts, it at least provides s way to keep everyone informed on future developments.
Forum: The Main Room 25-Nov-15, 10:58am
Replies: 180
Views: 181
Posted By SpaceMonkey
The main reason I suggested FB is simply that ...

The main reason I suggested FB is simply that its the platform that the most of us would already be using. A lot of people don't use reddit and most never check Google+. Like it or not, FB is far...
Forum: The Main Room 25-Nov-15, 06:18am
Replies: 180
Views: 181
Posted By SpaceMonkey
Why don't we just organise a FB group for general...

Why don't we just organise a FB group for general ex ITM shit talk? And yes I know there's a few of you who're too cool for FB (ohai mick and Madz) but I'm sure you can organise a Google+ thing for...
Forum: The Main Room 25-Nov-15, 06:13am
Replies: 165
Views: 7,900
Posted By SpaceMonkey
^nah. Don't really see nato unreservedly backing...

^nah. Don't really see nato unreservedly backing Turkey on this, they've been acting in obvious self interest for the whole conflict, backing ethnic Turkish rebels and even enabling IS when it suits...
Forum: The Main Room 24-Nov-15, 07:03pm
Replies: 9
Views: 2,046
Posted By SpaceMonkey
lol random thread bump. those were the days when...

lol random thread bump. those were the days when semi-famous musician deaths got their own ITM thread...
Forum: The Main Room 22-Nov-15, 12:27pm
Replies: 52
Views: 53
Posted By SpaceMonkey
Don't I know it, I'm on the Santa Claus side of...

Don't I know it, I'm on the Santa Claus side of that already.
Forum: Sport and Fitness 19-Nov-15, 12:31pm
Replies: 1,591
Views: 32,811
Posted By SpaceMonkey
Ali Lauitiiti back to the Warriors on a one year...

Ali Lauitiiti back to the Warriors on a one year second tier contract, wasn't expecting that! Probably won't play top grade but will make NSW cup more interesting.
Forum: The Main Room 19-Nov-15, 12:27pm
Replies: 419
Views: 38,439
Posted By SpaceMonkey
Id say it had more to do that universities in...

Id say it had more to do that universities in Muslim countries tend to crank out far more graduates in technical/scientific fields than other disciplines. I read another article today citing that as...
Forum: Sport and Fitness 19-Nov-15, 12:14pm
Replies: 987
Views: 56,998
Posted By SpaceMonkey
That sucks, I was looking forward to him...

That sucks, I was looking forward to him continuing to build on his work with Japan toward the next WC. Maybe we'll have to send the Japs a Kiwi coach!
Forum: Sport and Fitness 18-Nov-15, 03:22pm
Replies: 987
Views: 56,998
Posted By SpaceMonkey
Watch this video of him in the 1995 World Cup....

Watch this video of him in the 1995 World Cup. It's not his raw strength that is most amazing, as you expect that from a man his size, but his speed, swerve and balance, for a 196cm, 119kg man it's...
Forum: Sport and Fitness 18-Nov-15, 11:58am
Replies: 987
Views: 56,998
Posted By SpaceMonkey
Sad but not entirely unexpected. His transplanted...

Sad but not entirely unexpected. His transplanted kidney failed s while back and he's been on dialysis a long time.
One of a kind player, the greatest athlete either rugby code has seen.
Forum: The Main Room 16-Nov-15, 11:01pm
Replies: 797
Views: 798
Posted By SpaceMonkey
Or maybe we just like seeing some epic mechanical...

Or maybe we just like seeing some epic mechanical mayhem. Every been to a demolition derby? They're fun.
Forum: The Main Room 16-Nov-15, 03:49pm
Replies: 419
Views: 38,439
Posted By SpaceMonkey
The "close the borders" mob crack me up, it's...

The "close the borders" mob crack me up, it's exactly what IS want, they're an aspiring nation state, the continuing flow of refugees out of Syria and their compassionate treatment by Europe...
Forum: Sport and Fitness 16-Nov-15, 03:43pm
Replies: 2,469
Views: 106,752
Posted By SpaceMonkey
...and Williamson and Taylor give it back with...

...and Williamson and Taylor give it back with interest. Not exactly a bowling friendly pitch, haha
Forum: The Main Room 13-Nov-15, 06:26pm
Replies: 797
Views: 798
Posted By SpaceMonkey
a big excavator would be awesome for going on a...

a big excavator would be awesome for going on a rampage, you could pick cars up and chuck them around :)
Forum: The Main Room 13-Nov-15, 04:22pm
Replies: 797
Views: 798
Posted By SpaceMonkey
Yep surely he'd be happiest retiring somewhere...

Yep surely he'd be happiest retiring somewhere where he can spend his life circle jerking off with other fans of Thatcher and the U.K. royals, he might even get to give Prince Philip a gobbie if he's...
Forum: The Main Room 13-Nov-15, 11:40am
Replies: 797
Views: 798
Posted By SpaceMonkey
Bulldozers are pretty useless on most sites...

Bulldozers are pretty useless on most sites though, the Hitachi EX1200 is the smart buy there I reckon. Excavators are the business, so many things you can do with them.
Forum: The Main Room 12-Nov-15, 12:23am
Replies: 797
Views: 798
Posted By SpaceMonkey
^I'm guessing those values that they're putting...

^I'm guessing those values that they're putting on the equipment is what they sell for new- obviously used ones are never going to go for those prices. Still a horrendous amount of depreciation...
Forum: The Main Room 11-Nov-15, 08:12pm
Replies: 134
Views: 11,443
Posted By SpaceMonkey
Dude, that is WAY too nasty, TD 2 was a dog's...

Dude, that is WAY too nasty, TD 2 was a dog's breakfast, Fargo S2 is in nobody's world still less than very good, critically its being rated higher than S1. The main difference from S1 is it doesn't...
Showing results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20