Forum

Showing results 1 to 25 of 196
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: The Silver Fox
Forum: The Main Room 28-Oct-09, 02:49pm
Replies: 22
Views: 13,174
Posted By The Silver Fox
The marche hare? Or the mad hatter for that...

The marche hare?

Or the mad hatter for that matter
Forum: The Main Room 28-Oct-09, 09:03am
Replies: 1,261
Views: 115,493
Posted By The Silver Fox
Damn I really need to get that. I loved colors...

Damn I really need to get that. I loved colors and Alaska. Can't wait to hear it

I got The Fall of Troys new effort as well as The Number 12 Looks Like You's new one. Both pretty good but need a few...
Forum: The Main Room 23-Oct-09, 03:34pm
Replies: 137
Views: 2,777
Posted By The Silver Fox
Tough one.... but 2005: Opeth - Ghost...

Tough one.... but

2005:
Opeth - Ghost Reveries
The Mars Volta - Frances the Mute

2006:
Protest the Hero - Kezia
Mastodon - Blood Mountain
Forum: The Main Room 13-Oct-09, 03:15pm
Replies: 1,261
Views: 115,493
Posted By The Silver Fox
Hey guys and gals if you haven't picked up...

Hey guys and gals

if you haven't picked up Protest the Heros live DVD/CD I really suggest you do so. They absolutely hit it in every aspect. Very tight and the sound is great. My only gripe is the...
Forum: Brisbane and Gold Coast 27-Sep-09, 08:28pm
Replies: 615
Views: 22,750
Posted By The Silver Fox
Claude VonStroke = mint he fukin slayed it....

Claude VonStroke = mint

he fukin slayed it. Anyone got a recording?
Forum: The DJ Booth 02-Sep-09, 08:28pm
Replies: 5,617
Views: 1,157,552
Posted By The Silver Fox
so you tried it on your car before your mixer?

so you tried it on your car before your mixer?
Forum: The Main Room 26-Aug-09, 12:50pm
Replies: 1,261
Views: 115,493
Posted By The Silver Fox
JPJ is much more than just the bottom end. His...

JPJ is much more than just the bottom end. His composition skills are superb and his keyboards are fukin awesome

haha good to see :)
i sure will be forcing it onto my kids
Forum: The Main Room 26-Aug-09, 09:30am
Replies: 1,261
Views: 115,493
Posted By The Silver Fox
:thumb: wise family yea but there has also...

:thumb: wise family



yea but there has also been a certain melancholia-ness (?) to them
Forum: The Main Room 26-Aug-09, 08:44am
Replies: 1,261
Views: 115,493
Posted By The Silver Fox
shit man that sounds fukin mad must look up Them...

shit man that sounds fukin mad

must look up Them Crooked Vultures. I fukin love John Paul Jones
Forum: The Main Room 25-Aug-09, 03:26pm
Replies: 2,063
Views: 271,624
Posted By The Silver Fox
is it just me or does macbeth seem to be creating...

is it just me or does macbeth seem to be creating more designs but with more limited numbers?
they seem to always be updating their styles with old ones going out of stock really quick

if they are i...
Forum: The Main Room 25-Aug-09, 03:07pm
Replies: 2,063
Views: 271,624
Posted By The Silver Fox
you must have fucked up feet then. my mate goes...

you must have fucked up feet then. my mate goes through a few too though. but he doesnt have feet, he has bear claws

i have 5 pairs too lol. always wanting more
Forum: The Main Room 25-Aug-09, 02:56pm
Replies: 2,063
Views: 271,624
Posted By The Silver Fox
well they are definitely not loud. but they are a...

well they are definitely not loud. but they are a quality shoe, iv never wrecked a pair.

and made from hemp goodness for all you vegans out there

but each to their own
Forum: The Main Room 25-Aug-09, 10:45am
Replies: 2,063
Views: 271,624
Posted By The Silver Fox
im gunna have to go with franko on this one and...

im gunna have to go with franko on this one and say macbeths... easily

these are the ones i have been sporting the past few months but there is always more macbeths to buy :bl:...
Forum: The Main Room 21-Aug-09, 03:11pm
Replies: 1,038
Views: 54,509
Posted By The Silver Fox
ok, so i just seen a thing on youtube about net...

ok, so i just seen a thing on youtube about net neutrality and the regulation of ISPs so they work more like a subscription service where you subscribe to certain sites (mainstream of course), and...
Forum: The Main Room 21-Aug-09, 12:01pm
Replies: 1,261
Views: 115,493
Posted By The Silver Fox
haha that song sounds like Hit The Lights a...

haha that song sounds like Hit The Lights a little in parts
Forum: The Main Room 21-Aug-09, 10:59am
Replies: 1,261
Views: 115,493
Posted By The Silver Fox
oh yea its not a GREAT song by any means. it...

oh yea its not a GREAT song by any means. it holds its own but nothing special. just amazing double kicks lol

you guys like hardcore much?
Forum: The Main Room 21-Aug-09, 09:06am
Replies: 22
Views: 698
Posted By The Silver Fox
4, 5, 6, 7, 8, 9, 10...

4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 BAI!!

http://farm1.static.flickr.com/239/448075841_2a2ea49c90.jpg
Forum: The Main Room 21-Aug-09, 08:11am
Replies: 1,261
Views: 115,493
Posted By The Silver Fox
cheers fusion they are pretty good. sept the...

cheers fusion they are pretty good. sept the songs arent long enough :P i love long songs!

anyway here is an half decent song from a pretty average band BUT jus listen to the double kicks @ 3:29...
Forum: The DJ Booth 18-Aug-09, 01:29pm
Replies: 14
Views: 864
Posted By The Silver Fox
EKS Otus?

EKS Otus?
Forum: The Main Room 18-Aug-09, 11:13am
Replies: 1,261
Views: 115,493
Posted By The Silver Fox
haha no not at all. the only death metal i listen...

haha no not at all. the only death metal i listen to would be Opeth

iv just never really gotten killswitch or slipknot :shrugs:


you guys should check out a band called Whats He Building In...
Forum: The Main Room 18-Aug-09, 10:32am
Replies: 1,261
Views: 115,493
Posted By The Silver Fox
iv never really rated killswitch, or slipknot for...

iv never really rated killswitch, or slipknot for that matter

sure they got some good songs but they both seem pretty meh
Forum: The Main Room 17-Aug-09, 02:24pm
Replies: 1,261
Views: 115,493
Posted By The Silver Fox
Protest The Hero. singer has an amazing voice and...

Protest The Hero. singer has an amazing voice and a mean growl at times to

cant recommend them enough
Forum: The Main Room 14-Aug-09, 02:58pm
Replies: 103
Views: 3,305
Posted By The Silver Fox
i think the internet is beyond you smalls

i think the internet is beyond you smalls
Forum: The Main Room 14-Aug-09, 11:49am
Replies: 151
Views: 6,184
Posted By The Silver Fox
its an old one that only had 6 episodes (i think)...

its an old one that only had 6 episodes (i think) but is pretty fukin funny

Snuff Box

short comedy series starring Rich Fulcher and Matt Berry before The Mighty Boosh

great stuff
Forum: The DJ Booth 13-Aug-09, 09:43am
Replies: 17
Views: 1,049
Posted By The Silver Fox
not really a dj setup but is still cool Calvin...

not really a dj setup but is still cool

Calvin Harris' human synth

its pretty obvious the final thing is overdubbed but still a cool concept

and it would be fun to play with 15...
Showing results 1 to 25 of 196